ΣΧΟ
ΛΗΔεν αντιμετωπίσαμε ποτέ τη Σχολή ως επιχείρηση, ούτε περιοριστήκαμε στην παροχή απλής επαγγελματικής κατάρτισης, αλλά είδαμε πρώτιστα το ρόλο της ως ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος που παρέχει παιδεία.
Δανιήλ Γουναρίδης, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθυντής Σπουδών
ΣΠΟΥ
ΔΕΣ
ΕΓ
ΓΡΑ
ΦΕΣ
GAL
LERY
ΦΟΙ
ΤΗ
ΤΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ζητήθηκε να επιλέξουμε μία φοβία το όνομα της οποίας αρχίζει με το πρωτόγραμμα του ονόματός μας. Έπειτα να οπτικοποιήσουμε την φοβία μέσω του πρωτογράμματος αυτού. Στη συνέχεια να τυπώσουμε ένα μπλουζάκι με το τυπογραφικό στοιχείο τοποθετημένο στη μπλούζα με τέτοιο τρόπο που να περιγράφει την φοβία, καθώς και να φτιάξουμε ένα καρτελάκι το οποίο θα συνοδεύει την μπλούζα και θα περιγράφει και αυτό την ιδέα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση επιλέχθηκε η φοβία για τους καθρέφτες (catoptrophobia). Δημιουργήθηκε τυπογραφικό στοιχείο ( C ) το οποίο με τις γραμμές του, να δείχνει σαν να δημιουργείται η αντανάκλασή του, αλλά να υπάρχει και η ένωση μεταξύ του πραγματικού και της αντανάκλασης. Έπειτα τοποθετήθηκε στην μπλούζα με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται παιχνίδι με την αντανάκλαση αλλά και τις έννοιες του “μέσα – έξω” και του “μπροστά – πίσω”, δηλαδή η μία γραμμή του στοιχείου τυπώθηκε στο μπροστά μέρος της μπλούζας και η συνέχειά της (η αντανάκλαση του γράμματος δηλαδή) στο μπροστά και εσωτερικό μέρος της μπλούζας. Επιπλέον με την αντανάκλαση του φωτός πάνω στην μπλούζα φαίνεται πιο αχνά το εσωτερικό τύπωμα του γράμματος, περιγράφοντας έτσι τέλεια την όλη ιδέα. Στο καρτελάκι το οποίο είναι ανοιγόμενο, τοποθετήθηκε στο ένα εσωτερικό μέρος του η φοβία με την λέξη να είναι γραμμένη ανάποδα (mirrored) και στο άλλο εσωτερικό μέρος του τοποθετήθηκε αυτοκόλλητο χαρτί – καθρέφτης. Έτσι το περιεχόμενο της κάρτας διαβάζεται μόνο εάν γίνει συνδυασμός των δύο στοιχείων (οι mirrored λέξεις και το χαρτί – καθρέφτης).