Οπτική Ταυτότητα
(Branding)

Το μάθημα “Οπτική Ταυτότητα – Branding” εστιάζεται στη μελέτη του συμβολικού οπτικού κώδικα ο οποίος συνοψίζει και προβάλλει δημόσια την ταυτότητα και τον χαρακτήρα μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού, κ.ά. Ο κώδικας αυτός περιλαμβάνει το σήμα ή/και το λογότυπο, καθώς και τα επίσημα χρώματα, σύμβολα και γραμματοσειρές, που χρησιμοποιούνται σε κάθε περίπτωση οπτικής επικοινωνίας (προϊόντα, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, αλληλογραφία, χώροι, κ.ά.) Το μάθημα περιλαμβάνει πρωτογενή έρευνα, συλλογή πληροφοριών και αναζήτηση-μελέτη των κατάλληλων σχεδιαστικών στοιχείων και επικοινωνιακών μέσων, αποσκοπώντας στην εξοικείωση των σπουδαστών με αυτή τη σημαντική περιοχή του graphic design. Η εφαρμογή της ορθής ερευνητικής μεθοδολογίας και η συνεχής ανάπτυξη των ιδεών και των σχεδιαστικών προτάσεων εφοδιάζει με γνώσεις πάνω στη δημιουργική εφαρμογή των λύσεων.
Κωδικός ενότητας μαθήματος: 6VA503