Portfo
lio
Revision
Workshop

ΑΝΤΑΓΩΝΙ-
ΣΤΙΚΟ
PORTFOLIO

Ζητούμενο του workshop είναι οι συμμετέχοντες, τελειώνοντας τον κύκλο εργασιών, να έχουν δημιουργήσει ένα αναβαθμισμένο, ανταγωνιστικό portfolio έτοιμο για παρουσίαση.


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Καθοριστικό ρόλο στη σταδιοδρομία ενός επαγγελματία παίζει ο τρόπος αυτοπαρουσίασής του, και αυτό περιλαμβάνεται πρώτα απ” όλα το ίδιο το έργο του. Ένας σωστά συγκροτημένος φάκελος (portfolio) δείχνει στον δυνητικό εργοδότη ή πελάτη αφενός το ποιοτικό επίπεδο και τις ικανότητες του designer, αφετέρου το εύρος εργασιών που είναι σε θέση να αναλάβει. H μη ύπαρξη ή η κακή σύνθεση ενός portfolio μπορεί να δώσει αρνητική εντύπωση για έναν κατά τα άλλα καλό σχεδιαστή, ενώ ένας έξυπνα συγκροτημένος φάκελος μπορεί να αναδείξει τις ιδιαίτερες ποιότητες ακόμη και ενός μέτριου designer.

Σε ποιους απευθύνεται
Το εργαστήριο απευθύνεται σε αποφοίτους σπουδών graphic design και επαγγελματίες που ήδη δραστηριοποιούνται σε αυτό το χώρο, με σκοπό τη συγκρότηση ή αναβάθμιση ενός προσωπικού φακέλου εργασιών, οποίος θα είναι ανταγωνιστικός στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.

Διάρκεια
Το πρόγραμμα αρχίζει το Νοέμβριο κάθε έτους και τα μαθήματα καλύπτουν 32 διδακτικές ώρες (8 συναντήσεις), γίνονται μία φορά την εβδομάδα.

Παροχές
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης.

Υπεύθυνος σεμιναρίου:
Βασίλης Μαρματάκης, γραφίστας

Νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας
Το Σεμινάριο λειτουργεί με άδεια από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π ως Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Κάθε συμμετέχων θα παρουσιάσει το portfolio του. Κατόπιν συζήτησης και αξιολόγησης θα επιλεχθούν 5 projects από τον κάθε ένα με έμφαση στις παρακάτω θεματικές ενότητες: Λογότυπο, Αφίσα, Έντυπο, Συσκευασία, Πειραματικά εικαστικά. Μέσω των συναντήσεων τα projects θα αναπτυχθούν / ανασχεδιαστούν / βελτιωθούν ώστε να είναι άρτια καλλιτεχνικά αλλά και ανταγωνιστικά για εύρεση εργασίας στον χώρο του graphic design. Επιπλέον θα πραγματοποιηθεί εργαστήριο σχετικά με τη φωτογράφιση εργασιών για διαδικτυακή χρήση. Η παρουσίαση των ανασχεδασμένων εργασιών θα βασιστεί σε ένα ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο portfolio το οποίο θα δοθεί σε κάθε σπουδαστή.

Παράλληλες Δράσεις
Διάλεξη για τη σημασία, το στόχο, τις εικαστικές κατευθύνσεις αλλά και την παρουσίαση του portfolio.
Αξιολόγηση της δουλειάς, ώστε να έχουν όλοι ένα συνολικό feedback για το portfolio που φέρουν, μέσω τριών one to one εικονικών interviews με 3 διαφορετικούς καλεσμένους, από 3 διαφορετικές design κατευθύνσεις:
1. Διαφημιστική εταιρεία
2. Corporate Branding Consultants
3. Design Studio

 


Portfolio Revision Workshop

δηλωσε ενδιαφερον